En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Julia!

Publicerad 2008-08-13 21:49:55 i Allmänt

Fick denna otroligt fina teckning av Julia när jag fick det fruktansvärda beskedet när jag kom hem från Turkiet.
Hon tyckte det var jobbigt att se mig ledsen och ville då ge mig det här.



Vilket gjorde att jag blev mer ledsen, men ändå av glädje.
Hon är för söt. Satt hela kvällen och klappa på mig och sa att hon tyckte synd om mig, och hoppades att jag skulle kunna sova.
Men teckningen betydde ändå mest.
ÄLSKAR DIG JULIA!


Jag och Julia för ca 3 år sedan!

Du betyder så mycket för mig! Att vara fadder till en tjej som dig betyder mycket, jag är glad att jag fick den äran.
 

 

Kommentarer

Postat av: krobbe

Publicerad 2008-08-13 22:20:56

duuukti

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela