En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Regn, regn och åter regn.

Publicerad 2008-08-14 19:33:46 i Allmänt

Fan vad jag är trött på detta jävla regnväder. Det vill ju aldrig ta slut.
Det enda man vill göra är att ligga kvar i sängen om mornarna, ligga hela dan och kolla på film eller liknande. Usch och blä, det här gillar jag inte.......



När jag kom hem från jobbet idag kollade jag in vad som hade hänt under OS idag. Såg att vår brottare Ara hade blivit en aning arg.


Jag förstår honom. Vilket fiasko!


Nehe, ne nu är det dags att ta något att äta.
Ska sen betala mobilräkningen som visst sköt i höjden när man var i turkiet. Hmm, men bara att se glad ut och betala.

Hej på er, där ute i regnet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-15 20:59:07

Ja! vi som pratade om det igår:D skitglad är jag! eller hur: GO ARA! jag hade slängt medaljen på domarn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela