En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Tisdag idag

Publicerad 2008-08-12 21:04:13 i Allmänt

"Malou möter Stellan Skarsgård".
Ja, vilket var slut alldeles nyss.
Tycker han är bra, faktiskt.

Jaha, se här, nu blir det ett inlägg IGEN.. :)

Idag har jag inte gjort ett skiiiiiiiiiiit.. Slutade tre idag. Det var skönt. Degat resten av dan.

Jenny och Magnus Ida och Julia har farit iväg till Mallorca i 2 veckor. Usch!
Är ju inte alls så att man vill åka tillbaka till Turkiet. Neeeeeeeeeeeejdå.
Saknar det sjukt mycket.


Hmm, börjar nån dokumentär nu på femman. Kvinnor som svettas nåt helt sjukt mycket.
Jaha..

Ne ska nog lägga mig i min nya säng och läsa lite kanske..



Men först så, så ska jag svara dig!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-13 15:01:20

Jag har också ny säng! I ny lägenhet! Du får komma o kolla på den tycker jag!/Sofia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela