En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Jöback, lucia, m.m.

Publicerad 2008-12-14 14:37:41 i Allmänt

I torsdags var det Julkonsert med Peter Jöback i Conventum arena.
Helt underbart!
Medleyt på en massa sånger från kalle ankas jul var riiiktigt bra..
Fantastisk röst.... Hallelujah, Ave Maria, Guldet blev till sand, m m. Vacker snö som föll,
bjällror som klingade, gospel..
Ja jag kan inte vara mer nöjd..






Igår var det lucia men vi hade det redan på fredagen på jobbet. En himla massa fix innan men ändå så är det ju mysigt med en massa små söta, tomtar, pepparkakor, och lucior som sjunger så gulligt..
Efter var det fika tillsammans med föräldrar och barn.
Alla vi "fröknar" fick ju även julklapp av alla föräldrar.. En ask med massa goooda chokladpraliner.. Mumma!
Och fina är dom, så man vill knapp äta dom..




På fredagkvällen var jag hemma hos Madde tillsammans med henne, Emma och Lisa..
Kvällen bjöds på idolfinal, tacos, chips, choklad och vin.. Plus en himla massa skratt. Inte allt för ofta vi träffas som vi gjorde förr.. Så jag håller med Madde.. Hoppas det inte dröjer till nästa gång..
Tack för en super trevlig kväll tjejer!
Och extra kul var det ju att Kevin tog hem segern...






Kommentarer

Postat av: benk..............

Publicerad 2008-12-14 15:13:07

äre mjäll eller schnö på bilden`?

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-14 16:14:17

Nästa gång ska jag doppa hela ditt ansikte i gucca...;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela