En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Julafton..

Publicerad 2008-12-27 19:50:52 i Allmänt

Ja, då var vi hemma hos Jenny,Magnus, Julia och Ida. Alltid lika trevligt.
Började med glögg, pepperkakor och mögelost.. Mmm, det är så hiiimla gott.

  

Sen var det dags för Kalle Anka och därefter mat.. Men jag var tråkigt nog faaan redan trött på det med tanke på att det var fjärde gången jag åt det. Det var mycket gott, men efter ville jag aldrig mer se det.. Nej, och inte nu heller.



Efter maten kom tomten inklampandes och det var dags för julklappsutdelning... Jisses vad paket barnen får.. Men ja, de är ju så det ska vara.. Mormor och Morfar kom förbi lagom till utdelningen också.
Underbart att se Ida då hon fick det enda hon har tjatat om att hon har önskat sig.. "2 dockor och en vagn" .
Alla var nog mycket nöjda med sina paket..
  


 
Ida med sin älskade dockvagn och sen med supersnygga prinsesskor hon fick av Mormor. :)

Här är en bild på mina julklappar:

Som bestod av:

  • Presentkort på SPA-huset
  • 3 st presentkort på IKEA
  • Pannband
  • Skål-dipp
  • 2 böcker
  • Pengar till sommarens resa
  • Presentkort på Gina Tricot
  • Kort på mina tjejer, Julia och Ida.
  • DVD-Lösvikt med Robert Gustavsson


Dagen var superbra, men som alltid så är dagen över på ett kick....
Men Juldagen blev inte sämre den.. Mycket rolig..
Mer om det kommer en annan dag, orkar inte med nu.

Avslutar med en bild på mina änglar!


Puss-Emma

Kommentarer

Postat av: Soss

Publicerad 2008-12-27 20:41:26

Ja, vi var hemma under julen. Åkte tillbaks hit på juldagen för chrille spelade ju match på annandagen och jag jobbar, så vi åker till Örebro imorgon :)

Postat av: Soss

Publicerad 2008-12-27 20:41:55

Stora dom blivit förresten!:) sötnosar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela