En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Skiiiitfinal..

Publicerad 2008-12-14 18:56:52 i Allmänt

Ja, sverige förlorade innebandyfinalen.. Och det är skiiit.


Och förresten, vart faaaaan tar snön vägen.??  Att den aldrig kan ligga kvar och vara så fint som de hann vara i sådär 2-3 dagar, aldrig längre.. Gaaaaaaaaah, jag blir förbannad.. Hatar när det är slask och äckel.
Jag ska ha mkt snöööö och kallt.. NUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Faaan, blev nog på dåligt humör efter förlusten...

Geee miiig snöööööö...




SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!


Förresten, såg en gryyymt snygg kille som jobbade på sportex när jag var där igår..
Hade gärna fått följa med mig hem... Mmmm!
Ne, mat snart. Seeen Wahlander eller hur faan de stavas..

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela