En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Snart nyår...

Publicerad 2008-12-30 16:57:18 i Allmänt

Ja, snart är det nyårsafton mina vänner. 2008 blir 2009... Va fan, var ju nyss 2000..
Det nya året ska iallafall firas tillsammans med vänner. Ska bli mycket trevligt.

Men nu tillbaka till juldagen som jag lovade att jag skulle uppdatera om..
Så, Juldagen-Mormors födelsedag och denna gång var det dags att fylla 80. Det firades med att alla gick ut och åt tillsammans på danska krogen. Oj så trevligt det var..
Myyycket god mat och dryck och ett trevligt sällskap. Det skålades en massa och såklart så sjöng för vår Mamma,mormor, gammelmormor, Hurra hurra hurra hurra!
 Mormor och Morfar med fördrinken.
 Den helt utsökta oxfilén.

 Jag och syrran.
 Ida,Emma(kusinbarn) o Julia dansar för oss.
 Mormor blev överraskad av desserten som dom kom in med.


Men kvällen tog inte slut här. Det fortsatte hemma hos Mormor och Morfar där det bjöds på tårta,kakor och kaffe och sen även vin eller öl.
Allt vara supertrevligt med sjuuuuukt mycket skratt.. Alla var på toppenhumör dagen till ära.

 Morfar var på G och sa något riiktigt kul.
Ja som sagt, något riiiktigt kul...


Kvällen var heller inte slut efter detta...

Nejdå, den fortsatte hemma hos Cathrine och Leif. Eller iallafall för mig, Linda, Mamma,Daniel,Pernilla och Emma.
 

En superlyckad dag och jag hoppas Mormor var nöjd också..



Veckan som varit efter jul har varit skön.. Superskönt med lite ledighet.
Har varit uppe en sväng på mellandagsrean, men tyckte inte det var så mycket att ha.. Köpte mig en ny mobil iallafall. Så nu är jag suuupernöjd.

Igår blev det också en sväng ut till IKEA, har ju en jävla massa rea där..
Inhandlade en massa saker..
Glas, ramar, kort, presentpåsar, snören och grejs som man har till paket och självklart en massa ljus.
Har en förmåga att komma därifrån med en massa ljus varenda gång.


Och så här fint blev det med de nya ramarna till korten på tjejerna.






Ska försöka få ihop ett typ "detta har hänt under 2008" med lite bilder sen..
Men det blir inte nu..
Nu ska jag göra mina naglar lite nyårsfina. Håret är redan fixat, nyfärgat...


Tjing tjing-Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela