En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Snart, snart, snart......

Publicerad 2008-12-19 22:48:58 i Allmänt

Är man ledig och det är jul...Jobbar 22 oh 23 också.

De sista samtalen och utvecklingsplanerna är gjorda nu..... Så himla skönt.
Hade mitt sista utvecklingssamtal igår...Och snart kan man se fram emot en ledighet som är något fruktansvärt behövligt......
Med en fullspäckad höst där det har varit full upp HELA tiden.. Inga sjukdomar eller nåt med barnen.. Visst, de är ju bra det, men va fan... Har ju varit full barngrupp i stort sett hela hösten...
Men snart är jag ledig..... Fram till den 5 Januari.. Jobbar den klämdagen... Men det gör mig inget..Endast 5 barn då..

Har fått lite julklappar på jobbet med.. 2 familjer vi har fått såå fina julklappar av och sen fick jag ju också av Carina och Marie.. Så gulligt.. Tack!

Idag fick jag ett superfint kort av Mona med familj.. Så himla fint.......

Underbara barn!





Fyfan!!!!
Du är så innerligt saknad.. Sitter och tänker tillbaka.
Att lyssna på denna låt skär i hjärtat men ger ändå så mycket minnen!

 




Imorgon blir det stan tillsammans med syrran.. Först brunch på clarion sen massa shopping.. Därefter tillbaka till clarion hotell.. en slags tradition vi har haft nu i 2 år att göra detta innan jul.. Alltid så himla mysigt!



Jag saknar dig!

Kommentarer

Postat av: Soss

Publicerad 2008-12-21 20:51:44

god jul :)

Postat av: Soss

Publicerad 2008-12-21 20:53:27

god jul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela