En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Uppestittarkväll..

Publicerad 2008-12-23 20:58:40 i Allmänt

är väl typ ett måste så här dagen innan julafton....
Hmm julafton.. Imorgon...
Nja, känns väl inte riktigt så va.. Men mysigt ska det bli iallafall..
Jag tycker om julen, iallafall nu de senaste åren då de har varit lugna och mysiga. Iår blir det att fira
tillsammans med Jenny,Magnus, Julia, Ida, Mamma, Linda och sen kommer mormor och morfar lite senare.
Och dagen ska firas hemma hos Jenny och Magnus.

För övrigt så handlade jag min sista julklapp idag... Hmm konstigt att det blir så här VARJE år.. Ändå inhandlade jag den första julklappen i typ september och tänkte att iår ska jag verkligen börja i tid så jag är klar snart..
Jaja, hör väl kanske till det med.

Har jobbat dom här två dagarna. Har varit sammanlagt 6 barn på hela huset, 2 på min avdelning.
Så ja, kan ju kanske inte säga att jag har jobbat ihjäl mig, hmm eller.. Jo igår jobbade jag och Carina ikapp med alla barnens dokumentation. Sååååå himla skönt.




Va fan.. Halva priset på Gina Tricot hörde jag nu på reklamen..
Ja, de är för övrigt där jag spenderar allra mest pengar, eller jag förutom indigo då..




Ne nu mina vänner har jag tänt en massa ljus, ska ta mig ett glas vin och måla mina naglar.. Röda såklart, och sen fortsätta kolla på bingolotto, uppesittarkväll, och just ska ta mig en skinkmacka också... Mmm mumma!


Jag hoppas att alla får en fantastisk jul!
GOD JUL!


Kram från mig... eller nåt.

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-12-24 11:47:14

God jul :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela