En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Trötter!

Publicerad 2008-02-19 19:47:50 i Allmänt

Ja, det är vad jag har varit idag.
Öppnade imorse och jobbade sen till klockan fyra. Inte så många barn, då blir man lätt lite seg.
Väl hemma blev det en skön dusch. Piggnade till en del. Skönt.
Tog en promenad med Cålle.

Kollar nu på "sjukhuset". Ett bra och intressant program det där.

Sen blir det i "huvudet på gynning". Skön brud.
Är ju även den nya serien på ettan också. Tror den heter "klass 9A".
Intressant då dom har tagit in landets bästa pedagoger som ska fösöka så att den här klassen får
bra betyg.
Ganska intessant och se faktiskt.
Första programmer var för en vecka sedan.

Imorgon slutar jag tidigt och har då beställt tid för klippning, hos Kickan såklart på min "syster & ja". 
Ska bli skönt. Känns som man inte kan göra något med håret just nu.

 Kände mig typ lika trött som denna idag.

Snart dags för .

Tjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela