En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Hemkommen.

Publicerad 2008-07-14 20:49:16 i Allmänt

Då har man kommit hem från stugan.
Har varit bra. hade dock kunnat haft bättre väder men jag ska väl inte klaga. Skönt att komma bort ett tag.
Har hunnit med en massa där nere i allafall. Kom ner på lördagen runt fyra.
Fint väder och varmt. Grillade och tog det lugnt. Lite vin ute på verandan.

Söndagen vaknade vi upp till spöregn. YES!
Åkte till Nordbyköpcentrum. Shoppade lite. Som alltid där.

Sen har vi avverkat Grebbestad och strömstad, Stranden räkor och massa viiin.
Har varit full fart om dagarna då vi har haft Ida och Julia som har roat sig ganska livligt. :)
Ida har kommit in och väckt mig och Linda varje morgon. Men gosigt är det när hon kryper ner. Lägger sig och pratar om allt mellan himmel och jord. Föör skön!

  

   

  

  

  



 



 

 



Jaha, fan vad bilder det blev. Men ändå var det bara några av alla som togs.
Ne, nu ska jag ta och ge mig. Dags att plocka fram lite mer grejer.
På onsdag bär det av mot Turkiet. Inga fel vill jag säga.


Imorgon blir det att träffa Lisa. Ska bli trevligt, för det va länge sen.
Grattis till henne får vi säga. Hon kom ju in på lärarprogrammet. Fröken Lisa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela