En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Nära nu.

Publicerad 2008-07-15 21:44:16 i Allmänt

Ja, jävlar. Imorgon åker vi. Faaaaaaaaaaaaan vad skönt det sk bli.. Underbart!
Som jag har längtat!!!!
Sola,bada. och dricka en massa goooott. Det här kommer bli bra.
2 veckor!!!!!!!!!


Förresten var jag vi hemma hos min moster i söndags som fyllde år.
Bilder från det.

  Grattis till dig!


Hon hade fått det här sjukt fina fatet med blommor.




Jaja, snart är det färdigpackat och allt.
Sitter med ett glas vin och tänker på morgondagen. Åhhhhhhh.
Ska försöka skriva nåt imorn innan jag åker.

Hej hej!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-07-16 14:00:21

Hoppas att ni har det bra nu!!! Sola från mig..:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela