En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sex and the city!

Publicerad 2008-07-03 20:34:13 i Allmänt

1 dag kvar. Tills det är semester. Jag vet, ett jävla tjat om semester men just nu är det de enda jag behöver.
Är så sjukt trött hela tiden så det finns inte. Orkar ingenting. Har ännu inte börjat packa än och åker på lördag. Imorgon slutar jag ioförsig tidigt men ska då först och klippa mig och sen till IKEA.. Aaaah hundra saker, men inget orkar jag.
Bajs!


I tisdags var det Allsång på skansen. Det var bra!
Förra gången var det ju skit. Men den här gången var det bra.
Magnus Uggla, drag med kung kung kung i baren. EMD-småtjejerna var tokiga.
Sanna Nielsen- Bra.
Peter Jöback och Eva Dahlgren. Sämst låt, förväntade mig mer av en man som han. Gillar han skarpt. Mycket bra låtar. 1 av hans låtar är den som har betytt otroligt mycket för mig.
Och dessutom såg han ut som faaaan själv. Ne inte bra.
Pia Johansson- Haha alltid lika rolig.
Tarzan- Nån kille som skulle till tyskland och va med i en musikal och vara tarzan. Hade en röst som en gud. Sjuuukt bra. Ja, en bra omgång med andra ord.

Nästa allsång kommer att ses nere på västkusten. Det är sommar det...


Igår var jag på bio. Hundra år sen jag va på bio sist. Ni kan kanske gissa vilken film det va. 

Ja alla tjejers favoriter. Samantha, Carrie, Charlotte, Miranda. SEX AND THE CITY.. 
Bra film, riktigt bra. Mycket skratt men även tårar, faktiskt!
+++++. Fem plus av mig!


Blev öl/vin på olearys efter filmen.



Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela