En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Midsommarafton!

Publicerad 2008-06-20 15:45:13 i Allmänt

Midsommarafton idag. Känns inte som det. Inte lust med något.
Vill ha stekande sol, klarblå himmel och med en öl i handen. Men var väl länge sen det var fint på midsommar.
Har dansat kring midsommartången iallafall. Det gjorde jag redan igår på jobbet. Jag och Carina klädde den så fin, mysigt!
Dansade sen runt den tillsammans med barnen. Smågrodorna och gamla godingar.
Midsommarmat, glass, jordgubbar blev det ju såklart.




På kvällen var vi hem till Jenny. Kära syster fyllde 1 år äldre.
Mycket folk,trevligt.
Bjöds på potatisgratäng och fläskfilé. Till efterrätt var det en maräng tårta.. Min favorit. Så jävla god! Gick därifrån mätt som en jag vet inte vad. Som alltid när man varit hos dom.


Syrran och Magnus!


Ja, och så var det ju match i onsdags........ Va fan hände????
Stor besvikelse.


Fixa sig lite nu kanske.
Glad Midsommar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela