En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sommar?

Publicerad 2008-06-24 21:26:38 i Allmänt

Ja, var är sommaren. Dags att komma tillbaka nu.
Jobbar endast denna vecka och nästa.
Sen bär det först av till Västkusten, längtar. Älskar att komma dit! Betyder så mycket.
Efter att ha kommit hem därifrån dröjer det inte länge förens jag infinner mig här......


I hela 2 veckor. Ja, jag är nöjd!



Var och kollade på säng igår. Mm hittade den jag ville ha. + en ny madrass. Uuuuuuuunderbart. Min rygg är ju fan paj av den här helt sjukt trasiga madrassen. Så skönt ska det bli. Kommer sova som en gud.
Ska troligtvis åka för att inhandla den imorn.


Känns förresten väldigt konstigt att det inte ha varit någon fotboll nu på några dagar. Har suttit framför tv:n som en annan nörd under hela EM. Aldrig varit sån förut, men har varit sjukt kul och kolla nu. Men snart dags för Semi. Hmm, spännande. Vet inte vilka jag hejar på just nu.
Tänk om Ryssland skulle vinna???


Får önska Lisa och Dennis en trevlig resa till Santorini imorn.
Och hopps Emma sköter sig nere i Grekland. Med henne vet man aldrig.....


Hej, gott folk!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-24 21:55:43

Nae det ar kort redan for mig o Jossan................

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-25 16:25:41

Aj då, det lät inte bra..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela