En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Tankar!

Publicerad 2008-06-16 21:05:10 i Allmänt

Sitter och lyssnar igenom en massa låtar. Faan helt sjukt att det finns så mycket känslor i vissa.
Tänk om allt bara kunde bli bra och att du kunde förstå och inse.. Men du kommer aldrig göra det.
Kommer så många minnen och tankar tillbaka ibland
att jag bara vill sudda ut dom, men det går inte. Dom kommer för alltid vara där.
Allt här påminns om då det var som jävligast.. Man vill bara bort härifrån.
Du ska ju alltid finnas där, men du gör inte det.

Ne, fan här sitter jag och babblar på. Blev ju nästan lite jobbigt nu.
Men ibland blir allt bara föör mycket och det måste bara komma ut.........

Fan fan fan så mycket som jag ha behövt dig, men gång på gång har jag blivit besviken.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela