En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Långledigheten är över.

Publicerad 2008-06-09 21:35:35 i Allmänt

Den långledigheten var över på ett kick.
Helgen fortsatte att vara trevlig under lördagen då jag var hemma hos Emma.
Fick se deras nya fina lägenhet. Riktigt fin. Bjöds på mat. Kycklingpaj och
tacopaj. Det gjorde du bra Emma.
Fixade drinkar, mojito. Goooooott!

    

 


Efter lite förfest gick vi till frimis för att förgylla resten av kvällen. Lång kö, men till slut var vi inne.
Kvällen var trevlig. Träffade lite folk från skolan och så vidare. Nice!
Bilder finns därifrån, men nej, dom kommer inte här och nu :) 
Jajajaja..

EM är i full gång.
Holland leder för tillfället med 2-0 mmot Italien.
Imorgon blir det fotboll hemma hos syrran. Heja heja.
På jobbet kommer vi alla glida runt i våra snygga
sverigetröjor imorgon.




Någon som ville ha bilder på tatueringarna. Så, ja här kommer dom.
  



Ska fortsätta kolla på fotbollen nu..

Hej hej..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-06-19 22:57:38

jaa jag ärfaktiskt riktigt nöjd över min kycklingpaj! synd bara att jag inte kommer ihåg vilket recept jag tog..;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela