En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Åh fy fan! Tacka vet jag Coca cola.

Publicerad 2008-03-15 19:28:43 i Allmänt

Vilken jävla dag man vaknar upp till idag.
Vaknar med jordens huvudvärk. Blev visst lite för mycket igår.
Men man har ju bara sig själv att skylla. Men den här baksmällan var bland dom värre jag haft.
Huvudet sprängde, skakade, mådde illa och ja ni vet.
Klev inte upp ur sängen förens efter 16.00 någon gång.
Då kände jag suget efter Coca cola, vilket jag alltid får dagen, konstigt. Känner bara att
måste ha coca cola. Så mammsen fixar cola till mig.
Så dagen har varvats med coca cola och mått allmänt illa. Huvudvärken ligger fortfarande och
gnager lite. Vill inte riktigt ge sig. Men blev betydligt bättre efter en välförtjänt dusch.
Nu ska vi snart äta lite mat. Ska bli förbannad gott eftersom jag inte har ätit något idag, sen till maten
blir det ju Melodifestivalen.
Kommer bli spännande tror jag. Många som är bra faktiskt.

Har för övrig bestämmt mig att radera gamla blogginlägg och börja på en ny kula här nu..
Ska då också försöka bli bättre på att uppdatera. Försöka ska jag.
Får börja från och med imorn.


Nej, ska ta de sista klunkarna coca cola nu och sen öppna en flaska till sen till maten och melodifestivalen.

Tanken på alkoholhaltiga drycker får mig att vilja spy. Så mamma får ta sig ett glas vin själv.


Jaha gott folk nu får vi se till att rätt låt vinner och går vidare till Belgrad.

Hejaheja!


Tjing!!!



image66

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela