En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Dop!

Publicerad 2008-03-09 17:17:23 i Allmänt

Igår klockan 13 befann jag mig i Götlunda kyrka för att gå på dop.
Lilla Evelina som döpte sig.
Fint var det.
Efter dopet stannade vi kvar och fikade och så.
Evelina var så snäll under hela dopet. Föör söt. Charlie skötte sig också bra :) Sprang runt och sa hej till alla i kyrkan. Även till tjejen som sjöng. (under tiden hon sjöng) Så söt.
Underbart fin sång som hon framförde. Två stycken sjöng hon. Fiint.

 Här kommer dom in i kyrkan.



image63

Jag fick hålla i pluttan.


Sen blev det att åka hem. Jag och Linda gick till indigo för att avnjuta en goood middag.
Helt sjukt vad gott det äääär.
Sen åkte vi hem till Linda där vi kollade slutet på andra chansen. Haha kul att inte carola gick vidare.
Sov sen kvar där..


Hem idag.
Var barnvakt en stund till Julia och Ida medans Jenny och Magnus var och tittade på ett hus.

Nu kollar jag lite på friidrotten..


Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela