En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Efesos med jobbet.

Publicerad 2008-03-12 15:36:43 i Allmänt

Var ute och åt med jobbet igår på Efesos.
Var mycket trevligt. Såå kul att Marie ville komma. Sen var det självklart kul att Eva var med också. Kul att höra om den lilla.. Och såååå söt.
Var hemma runt halv elva. Så en ganska lugn kväll men väldigt trevlig med en hel del skratt. 
Somnade dock väldigt sent. Var inge trött när jag kom hem. Sista gången jag kollade på klockan var hon 01.00 och sen skulle jag upp 05.45.Mindre pigg då kan jag säga.
Men skönt att sluta tidigt idag.

Ska nog upp på stan sen med syster.
Ska kolla om jag ska beställa tid för en ny tatuering.

Missade andra avenyn igår, såg precis att det var repris nu, så det ska jag kolla på nu.


Återkommer om hur jag gör med tatueringen.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela