En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mars månad.

Publicerad 2008-03-03 21:09:46 i Allmänt

Fan, är dålig på det här med uppdatering av bloggen. Jaja!

Har väl inte gjort så mycket på sista tiden.
I helgen shoppades det lite på IKEA och Marieberg.
Skulle ha handla doppresent till Evelina men hittade inte det vi skulle på Marieberg så det blir att åka upp på stan imorgon eller på onsdag.
Ska även då besöka waterproof för att lämna min tatuering.  Nice!
Lördagkväll blev det ju Melodifestivalen.
Söndagen var seeeg som alla söndagar är numer tycker jag. Pallra mig up ur sängen för att sedan förflytta mig till datorn. Satt sen där och kolla runt en massa.

Idag blev hade vi planering på jobbet så kom hem vid halv åtta. Seegt. Tog en dusch och
zappar nu mellan cityakuten och innebandyn på TV4Sport.



En ny storm har dragit in nu.
Stormen Emma kallas den för.
Hmm varför döper dom alla efter tjejnamn..?

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-03-06 18:31:11

Ska du inte lämna in tatueringen på det nya stället på väster istället? De har asfullt på Waterproof, jag fick ju inte tid förns mitten på juni.. Vad ska du göra förresten? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela