En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Torsdag idag.

Publicerad 2008-03-27 21:19:16 i Allmänt

Ja, idag är det torsdag och imorn är det fredag och helg.
Vilket är ganska efterlängtat efter denna vecka.
Har varit mycket barn och mycket att göra över huvudtaget. Imorn väntar
2 utvecklingssamtal som jag ska ha. Sen stänger jag också. Heja heja. Kul sådär
en fredag.
Stängde idag med, kom inte hem förens efter klockan 18 eftersom en pappa
till ett barn ringer straxt eftet klockan 15 och säger att ja åker från stockholm nu, så jag blir lite sen.
Hmm aa kan man ju säga, med tanke på att du skulle ha kommit 15.30.

Bara att gilla läget och fördriva tiden med 1 barn den sista timmen.

Väl hemma, trött och seeg så väntar duschen. Sååå skönt.
Kollar nu på Efterlyst. Dom pratar om morden i Arboga.
Fan det är helt sjukt.. Jag bara hooooooppas att dom får tag på idioten. Helt sjuk. HELT SJUKT!




För övrigt gott folk kommer den sista puzzelbiten i mitt liv falla på plats på måndag då
PRISON BREAK börjar.
Som jag har väntat. Men nu, ja nu äntligen är det tillbaka.

image78


image79  Han är för jävla snygg!



Nej, nu väntar sängen.
Där det sista av Efterlyst får ses.
Om jag orkar. John blund är på väg känner jag.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Silly

Publicerad 2008-03-27 21:28:57

Trevlig kväll!

Postat av: T

Publicerad 2008-03-27 21:29:02

aaah kolla vad fin han är när han ligger ner! hhaha
mitt liv börjar också på måndag isåfall! fan vad skönt att någon har koll på när det börjar! stort tack!

Postat av: T

Publicerad 2008-03-27 21:29:10

aaah kolla vad fin han är när han ligger ner! hhaha
mitt liv börjar också på måndag isåfall! fan vad skönt att någon har koll på när det börjar! stort tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela