En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

.,.,.,.,.,

Publicerad 2008-05-27 21:30:43 i Allmänt

Jaha, nu var det väl dags igen.
Lite uppdatering sen sist.

Var ju på köruppvisning på Julias skola i torsdags. Majaspelen hette det.
Dom sjung en massa.. Skitbra var dom. Min lilla plutta.
Efter blev det picknick i gröngräset. (Vilket är mysigt sådär på kvällen när solen ligger på lite lagom).

 
Idapida                        Juliakulia


I lördgas var det ju dags för schlagerkväll.
Men dagen började med att jag träffade Linda uppe på stan. Handlade morsdagpresent. Sen blev det
lunch på sallad in. Va länge sen, gott.
Efter lunchen knallade vi hem till Linda. Var ju fint väder så vi satte oss ute i gräset.. Men efter ett
tag blev det tråkigt och vi blev sugna på vin. Gick och hämtade ett glas och satte oss på balkongen i den stekande solen. Det är livet!
Men snart ar det dags för färgning av håret. Linda hjälpte mig. Blev bra.
En massa fix innan det var dags att bege sig upp mot olearys.

image102
Jag och syrran.


När vi sedan är på väg upp mot stan så träffar jag på Mårten och Christian mm.
Det var allt länge sen man såg dom, så stannade och pratade lite.
Haha Citerar deras kompis som tittar förvånat på mig och Linda. "Oj, JÄVLAR vad lika ni va". Lät lite kul.
Efter att ha pratat lite med dom fortsatte vi gången upp på stan.
Bänkade oss inne på olearys, käkade en god cesarsallad m kyckling. Såå god. Sen en flaska vitt. Kanon!
Kvällen forsatte in på småtimmarna.
Schlager, schlager och en massa schlager.  En mycket trevlig kväll!!

  Linda verkar tycka det är bra.

 Jag gillade ölen mer.



Söndagen firades då det var morsdag.
Hade köpt presentkort till vår kära mor, på spahuset.
Sen var ju jag och Linda så snälla att hjälpa till och rensa landet. Mm snälla är vi allt.

När sedan denna vecka börja, så slog min förkylning till så perfekt. Neeej! Inte denna vecka,
orkar inte de nuu..
Men idag hade jag mitt sista utvecklingssamtal. Skönt!
Nu är det bara resten av veckan. Heja heja


Oj, va långt det här blev nu då.. Titta lite tv nu.
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-28 17:10:15

mmmmmm beeeeer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela