En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ligaguldet till Inter.

Publicerad 2008-05-18 18:50:49 i Allmänt

Ja som sagt. Ligaguldet till Inter efter Zlatans målkalas.
Sjuuukt bra.
image98

Min man!




image99
Såååå jävla bra.


Helgen har varit ganska lugnt.
Trött i fredags efter att ha jobbat över mån, tis, ons. Sen haft avdelningsplanering på onsdagen till 20.00 och haft utvecklingssamtal. Så har varit mycket i veckan.

Men igår kom Jenny,Magnus, Julia,Ida och Linda förbi.
Magnus fixade det sista som var kvar att göra på knäckstenen. Så nu är det klart. Skönt!
Sen blev det grillning i detta underbara väder. Usch regnade ju fan hela dagen. Men gott blev det.

Idag har det däremot blivit en slappardag.
Snart är det mat.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-19 16:05:19

Jag fattar faktiskt inte vad det är ni har gjort med dessa stenar?? Plockat bort dom och sen sopat och rengjort och sen satt tillbaka dom?? Fasen vilket jobb isåfall! Såg din mammas bil utanför Linda häromdan, nästa gång får ni kika in hos mig också när ni ändå är i krokarna!!! Pussokram!

Postat av: Emma

Publicerad 2008-05-19 20:05:07

Haha. Grejen är ju att dom hade ramlat. Lutade neråt.. Ja, så vi tog bort dom och la dom fint igen :D Javisst det ska jag göra. Du vilket nummer är det nu igen? Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela