En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Mary Kay & Sommarfest!!

Publicerad 2008-05-29 21:34:16 i Allmänt

Igår var Mona här och hade hudvårdsvisning. Hon har börjat jobba med att åka runt och sälja
mary kay produkter.
Bjöd in syrran, Emma och Lisa. Det var trevligt.
Gick igenom en massa och sen blev det lite baguette. Behövdes då vi var väldigt hungriga. Satt ute och åt, var ju såå skönt ute.  Haha Lisa är ju bara fööör skön. Love you my friend.
Jätte kul att träffa er alla. Emma,Lisa och Mona.

image109



Idag började dagen mindre bra.
Gick för att hämta cykeln och cykla iväg till jobbet. Får världens hostattack och på köpet så sträcker jag mig på ena sidan av ryggen. Faaan. Kunde knappt gå. Gick som en kärring resten av dagen.
Passade ju allra minst att det skulle ske nu när det skulle vara sommarfest och allt.
Kändes väl lite bättre under dagen så det var ju bra.

Klockan fem var det dags för sommarfest på jobbet. Mycket trevligt! Alla barn+syskon och föräldrar.
Perfekt väder och allt.
Fick superfina presenter av barn och föräldrar. Av de barn som ska börja i förskoleklass till hösten fick vi en kaffemugg där det stod fröken fröken fröken runt hela muggen. TACK!



Sen fick vi av de andra också. Dom tänkte  på fotbollsEM så vi fick en varsin brassestol, en påse som innehöll en folieinslagen burk (öl), "Sverige mix"-godis, där det stod massa om EM. Grupperna,  och när de spelar. Skitfränt. Och även en Sverigeflagga.
Jätte kul present tycker jag. :)

    

Brassestolen hamnade i garaget. Kanske blir en bild på den i helgen.



Såg reklam om att Renee Nyberg har  träffat Zlatan.
Ohhh söndag 20.00. Får jag bara inte missa.

Har varit en lång dag.
Men har en del kvar att göra innan det är läggdags. Men snart är hästveckan över.
Ne nu ska jag fixa en massa. Ska försöka hålla mig vaken.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela