En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Nu är det så där länge sen igen...

Publicerad 2008-05-05 21:33:05 i Allmänt

som jag skrev här. Ändå har jag varit långledig och haft all tid i världen.
Men men.
Förra veckan hände väl inte så värst mycket ändå.
Måndagen hade vi APT. Ojoj, vår chef kommer och rör om ordentligt i grytan. Men det ska ju gå det med.

Har ju varit valborg och grejer. Så det blev långleidgt för min del då jag tog ledigt på klämfredagen.
Var riktigt skönt må jag säga.
Så då blev det att besöka Lek&Bus landet med Julia och Ida. Dom har ju tjatat en del om det,
så nu var det lika bra att slå slag i saken.
Ja, och kul hade dom. Ida sprang bort. Var borta i 30 min. Men roade sig bra ändå.
När vi väl hittade henne stod hon och hoppade studsmatta för glatta livet. Skitunge det där. :)
Åt mat och fikade.
Och självklart en massa lek och bus.

Julia sov sen här på lördagen. Mös och så. Hon tyckte nog det var väldigt skönt att vara utan lillasyster för en gång skull :) 
 
Har ju varit skapligt väder nu när man varit ledig så det har blivit en del fix i trädgården. Klippt gräsmattan, buskar mm. Och plockat en jävla massa maskrosor.

Nu ser man väl fram emot en ny arbetsvecka. Heja heja.
Inte långt kvar till semester.

Ha det.
Tjing!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2008-05-06 16:33:10

När har du semester? Ska du vara i Örebro då någe? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela