En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Födelsedagsfirande!

Publicerad 2008-10-04 16:45:21 i Allmänt

Föräldramötet gick bra, och nu är det skönt att det är över.
Igår slutade jag tidigt, snacka om att det var skönt. Åkte ut till Marieberg med mor för att inhandla de sista presenterna till Julia. Hittade det vi skulle plus att jag inhandlade 2 koftor på Gina-såklart.
Åkte hem för att ta en dusch och fixa mig. Drog till Linda. Idag var det dags för indigo. Mmmmmmmm.
Vi sa att det skulle bli en tidig kväll, vilket det inte alls blev. Hemma efter två nångång.
Träffade Emil på stan och sen Johan på bussen hem, trevligt att prata lite med dom.

Idag har vi varit och inhandlat lite shampo, tvål och sånt nödvändigt på rusta.
Ska snart hem till Jenny och Magnus. Ska fira Julia och Magnus.

 

Kanske skriver mer ikväll när jag kommer hem.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela