En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Helt slut!

Publicerad 2008-10-01 20:13:19 i Allmänt

Fyfan vilken dag.
För det första är jag sjuk. Förkyld och ont i halsen. Hes som ett jävla as.
För det andra så ville inte barnen vara på min sida idag. Bångstyriga så in i bänken. Inte lyssnat ett skit och allt, precis allt har dom gjort tvärtemot.
Hur många barn som helst i slutet på dan, och när det ä som stressigast så kommer det en förälder och ville prata lite allmänt om hennes son. Lite trassel och så. Kändes inte som jag hade orken då, men blev ett bra samtal där vi fick svar på många frågor. Gillar sådana diskussioner med föräldrarna.

Så just nu är jag totalt deckad!!!!!

För övrigt har det varit jävligt mycket denna vecka. Jobbade ju till 18 i måndags, som jag alltid gör numer, igår var det min tidiga dag men var tillbaka på jobbet klockan sex för att göra ett collage till A-K som fyller 50. Blev jävligt bra, men var inte hemma förens 21.30. Ja, jag var trött..Idag jobbade jag sent och imorn är det föräldramöte så räknar inte med att vara hemma förens tidigast 20.30.

Heja heja.. Vilken hästvecka. Extra skönt att man har prickat in och vara sjuk denna vecka också!


Har varit mycket nu den senaste tiden, och helgerna ska vi inte ens prata om. Kommer inte ens ihåg senast jag hade en helg då jag inte gjorde ett skiiiiit.
Längtar....


Nu ska jag tända lite ljus och glotta på idol.


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå!

Kommentarer

Postat av: krobbe

Publicerad 2008-10-02 20:48:19

hehe skönt o se att nån jobbar=) inge sugen på semester nu va i snuvan o höstmörkret? krya på sig nu kram

Postat av: krobbe

Publicerad 2008-10-02 20:48:33

hehe skönt o se att nån jobbar=) inge sugen på semester nu va i snuvan o höstmörkret? krya på sig nu kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela