En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

jupp

Publicerad 2008-10-26 21:27:22 i Allmänt

Helgen har gått lika fort som vanligt.
I fredags gjorde jag typ inget. Kom hem från jobbet, trött som faaaan efter en gryyymt jobbig dag. Mitt huvud ville spricka....... Gaaaah!
Satte mig vid msn, hade ett uppiggande samtal. Föör söt. Tog en dusch, och hade mys med mamma.

Lördag var det segdag innan det kom främmande, hade en mysig middag med bla lax och vin. Blev dock väldigt sent så var lite seg idag.. Men vaknade vid halv elva och kom då på att man skulle ju dra tillbaka klockan en timme.. Najs!


Var på innebandy idag. Det var kul.Va länge sen.
Ösk-Hässelby.. Vinst för Ösk med 11-4 tror jag det blev. En riktigt bra match av ösk.

Snart repris på andra avenyn på 24an.. Ska kolla det och sen sova.
Upp 4.30 imorn.. Aaaaaaaaaaa 4.30 är ju helt sjukt tidigt.
Studiedag imorn med jobbet så ska till stockholm för mässa-skolforum.


Tjing vettja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela