En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

En kanon helg.

Publicerad 2008-09-21 20:25:14 i Allmänt

I fredags slutade jag sent. Hem för att duscha och fixa iordning sig för att sedan ta bussen till Lisa.
Åt massa kräftor och drack vin. Mums!



I lördags så blev det att åka till Mona och hälsa på. Fick hemmagjord pizza. Riktigt gott.

Pratade en massa och hade det trevligt.

Gosade en massa med Charlie och Evelina också. Så jävla underbara ungar.

  


På kvällen var vi hemma hos moster. Åt räkor, kex och ost och drack vin. 
Tiden försvann och var hemma halv fem i morse. Men riktigt trevligt var det.
Vaknade med jordens huvudvärk i morse. Ville bara soooooova. Men upp kom jag till slut, segade mig igenom dagen. Huvudvärken försvann och jag började greja lite här hemma. 



Idag började andra avenyn!
Kanon! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-09-22 15:41:35

haha taggat att komma hem halv fem på morgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela