En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Kalas, personalfest!

Publicerad 2008-09-14 19:54:37 i Allmänt

Ännu en vecka har passerat och denna vecka har gått på högvarv. 
Har blivit en hel del övertid eftersom Carina var ledig. Men i fredags fick jag äntligen sluta tidigt. Första gången jag verkligen kunde gå tidigt efter att jag börjat jobba efter semestern. Skönt. 
Blev att åka hem, ta en dusch, vänta in mamma för att åka och inhandla det som skulle till lördagen. 
Hem igen, fixa sig och sen åka för att fira Ida som blir 3 år på måndag.

 

Somnade bums när jag kom hem. Veckans arbete hade satt sina spår.
 


Vaknade halv tolv idag. Frukost halv 2. Legat i sängen mest hela dan.
Personlfest här hemma igår. Trevligt!!!
Ni är guld värda, vi har alltid så kul.

 
 

En lyckad kväll!


 
Grattis till dig igen Emma. Hoppas du hade en bra födelsedag :)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-09-15 12:31:38

Snygg bild............... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela