En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Niiiiice!

Publicerad 2008-09-18 22:11:19 i Allmänt

Fan vad veckorna går fort.. Jag hinner inte med.

Och snart är ju även denna vecka förbi.

Var på Katrinelunds sjökrog i Tisdags då vi hae studiedag med jobbet. Nu var det för verksamhetsplanen att skrivas så då var vår chef så snäll att fixa så vi fick åka dit och göra den. Satt i små stugor och arbetade med den. Mysigt, men kallt som fan.
Jävligt god mat var det också. Oxfilé är ju inget man tackar nej till när det är gratis. Mumma!
En bra dag helt enkelt.




Idag blev det lite shopping på Marieberg och IKEA med syrran.
Handlade present till Mona. Dit jag ska på lördag för att fira henne, fyllde ju igår. Köpte lite grejer på Duka eftersom jag hade presentkort där. Handlade lite på Gina, som vanligt. Fast nu endast ett linne, vantar och benvärmare. :)
På Ikea inhandlades en massa ljus. Present till Moster, dit jag ska på lördag.
Förresten, skannade på IKEA idag, där när man ska betala. Skitsmidigt ju, ja så nu har vi provat på de med.

Blev inget städat idag heller. Att det ska vara så svårt. Har aldrig tid eller ork.. Är fan aldrig hemma längre... Men snart så måste jag.



Nu ska jag läsa lite i min bok och sen sova. Kommer somna gott, det känner jag.


Imorn blir det kräftor hemma hos Lisa. Niiiiiice!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-19 15:10:27

Jag scannade också själv när jag var på IKEA sist, men mamma "vågade" inte så hon tog vanliga kassan, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela