En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Saknar dig.

Publicerad 2008-09-02 21:06:08 i Allmänt

Nu har det gått ett tag sen jag skrev nåt..
Men senaste tiden har varit jobbig.Men ska försöka få ner lite iallafall.

Ja, som sagt förra veckan var ingen höjdare. Mycket tankar som for omkring hela tiden och bävade mer och mer för varje dag då det närmade sig fredag.
Men fredagen kom och det var begravning. Vaknade med världens oroskänsla. "Fan, det är sant".

Allt var sååå fint, men fyfan. Det absolut värsta jag varit med om. Trodde aldrig tårarna skulle ta slut.

Det var så mycket folk, så mycket vänner......

Denna låt, Mårten. Det kommer jag föralltid komma ihåg!
Du satt hemma hos mig och frågade om jag hade Celine Dions skiva, på franska. Trodde du skämtade. Tänkte, du lyssnar väl ändå inte på sån musik. Men jodå, satte på den här låten och du bara "åh, den är så bra" och sjöng sedan med i hela låten.

Och just denna låt spelas på begravningen. När alla skulle gå fram till kistan, spelades den om och om igen. Jag fick för en stund fina bilder framför mig. Just den gången du satt i mitt rum och sjöng med.
Men nu spelades den på din begravning.
http://www.youtube.com/watch?v=UuQrh3-wiX4&feature=related

Det har inte gått en dag utan att jag har lyssnat på den. Den är fin!

Mårten!
Saknar Dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela