En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Äntligen....

Publicerad 2009-04-02 19:51:05 i Allmänt

Nu har äntligen denna underbara vårsol tittat fram och jag älskar det.
Underbart att vara ute mestadels av tiden på jobbet. Niiice.
Man blir på så mycket bättre humör tycker jag.




Har varit en bra vecka på jobbet tycker jag. Har flytit på bra och nöjda kids.
Gillart..
Underbara ungar som vi har och dom glädjer ens dagar med sina gosiga kramar när dom kryper upp i knät.

Eva har kommit tillbaka från sin mammaledighet också. Kul att hon är tillbaka.


Imorgon är det fredag och helg igen. Jobbar sent imorn. Men vad gör det.. Ska väl bli fint väder imorn?


Har hämtat ut biljetter til Ladies night också. Är inte förens i okt, men det gäller att vara ute i tid när man får rabatt. Och inte vet vi vilka som är med heller :) Förutom Martin Stenmarck. Men aa, tror det blir bra. Brukar vara bra killar med på det där.




Hej hej säger "valpen".. Något min kära kusin mig numer kallar mig för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela