En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Dags för uppdatering.

Publicerad 2009-04-07 19:20:32 i Allmänt

Helgen som var va bra.
I fredags blev det lugnt. Jobbade som sagt till halv fem men blev kvar till straxt innan fem..
Åt lite god mat och sen somnade jag ganska gott...

Lördagen bjöd ju på uuuuuunderbart väder. Fram med solbrillorna!!!
Hela dagen spenderades ute i trädgården och sen blev det lite solning på verandan.
På kvällen var jag och Linda hembjudna till jenny och co. Alltid lika trevligt med god mat och dryck.

Denna vecka så har vi ju påsklov så det är en aning mindre barn på jobbet.
Skönt, både för oss och dom.



Efter en dag med mycket sol så avnjuter jag nu förhoppningsvis en bra match mellan warberg och balrog på tv4 sport, fan Kjellman i första femma. Kan bli riktigt bra.
Sen hoppas jag såklart att Storvreta vinner sin match som även den spelas nu. Storvreta ligger dock under med 1-0 nu.


Avslutar med en sköööööön bild från tidigare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela