En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Pålsbodamarken!

Publicerad 2009-04-26 15:33:49 i Allmänt

I fredags var det ju en tidig dag så efter att jag slutat åkte jag och mamma till Marieberg för shopping. Oh, I like it.
Blev ett par tights, 2 kjolar från H&M och sen 2 linnen från gina och ett par solglasögon från ur och penn.
Efter marieberg åkte vi hem. Satte oss i solstolarna och solade. Åh så skönt det var.
Undrbart väder.

Vädret fortsatte ju igår då jag,Marie och Carina besökte pålsbodamarken.. Aldrig varit där förut men va väl lite spännande att komma dit.
Hittade lite smått och gott. Vi avslutade med en fika i solen. Nice..

När jag sen kom hem blev det fortsatt solning.. Shit, var ju riktigt skönt.

Mindre skönt är det idag, har nyss kommit en skur. Men nu får jag ju tillfälle att fixa lite här inne.. Vilket inte är så kul när solen gassar ute.

Jaja ny vecka och nya tag imorgon.
Efter jobbet är det modevisning och grejs som jag ska på, på stora hotellet. Spännande.

Ha en fortsatt bra dag alla!


 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-04 15:48:51

Så då är du betraktad som psykopat med andra ord ;) Fick du också mail med den? :)

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-04 19:35:28

Hur vet du svaret då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela