En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Påsk!

Publicerad 2009-04-12 20:15:02 i Allmänt

Långledigt och påsk..
Så himla skönt. Något som behövs ibland må jag säga. Kunde även gå tidigare i torsdags. Anna-Karin tyckte jag kunde gå eftersom vi bara hade 5 barn på våran avdelning. Jag tacka och tog emot.
Så vad har jag gjort under denna lediga tid då.
Jo, njutit av denna underbara sol.. Som jag har längat..
I torsdags blev det att åka och handla med mamma och linda (där jag för övrigt såg en så sjukt snygg kille, helt galet)och kvällen blev ganska lugn och tidig.
Fredagen blev sola sola sola och en massa fix. Tvätta, dammsög bilen, grejade ute i trädgården
och så vidare.
Sen gårdagen blev det fortsatt fix för att sedan övergå till solning och läsning innan det var dags för Jenny,Magnus,Julia,Ida,Mormor,Morfar och Linda att komma.
Började med ett glas vin ute i solen. I like it. Kändes som sommar.
Sen blev det en massa god mat och så vidare.

Tyvärr bjuds det inte på några bilder från kvällen eftersom jag har varit dålig med att ta kort på senaste tiden och gårdagen blev det inte en enda bild tagen.

 Även denna dag blev det att avnjuta i solstolen med en bok.
Läste nu ut en bok som jag verkligen tyckte var bra.  Blev äckligt igenkänd av det man själv upplevt. Man får veta att det är fler som har fått uppleva detta, trotts allt.


Nehe, nu väntar mat och så vidare.
En dag till innan det är dags för jobb igen.

Hej svejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela