En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

VIB-Hälsan!

Publicerad 2009-04-16 20:29:46 i Allmänt

Jajjemen, det besökte jag idag för att få introduktiont tillsammans med Marie.
Jobbigt, men blir nog riktigt kul.


Ja herregud, efter man har börjat jobba efter påskledigheten så vet man att man lever. I stort sett full barngrupp, griniga, tjuriga, skrikiga. Tack gode gud att det har varit bra väder så vi har kunnat vara ute större delen av tiden.
Idag var det en riiiiktigt stressad dag. Carina hemma för vård av barn vilket gjorde att jag var själv en del på eftermiddagen och då med 18 barn eftersom A-K hade utvecklingssamtal. Jaja bara att bita ihop..
Blev många steg idag vill jag lova.


Oh just ja, när jag duschade förut kom det ner en stooooor jävla spindel från taket.. Jag höll på att skita på mig. Var ju hur stor som helst.. Svarta änkan.... Alltså ja den var riiiktigt stor.
Jag spolade ner honom(eller kanske henne) i avloppet.. Ja jag vet jag är ond..



Nu ni är det inte långt kvar tills vi åker till globen för att försöka heja fram warberg till ytterligare ett smguld.
Efter jobbet imorn som för övrigt innehåller ett utvecklingssamtal efter avslutad arbetstid, jajajaja, så åker jag hem till Linda för att spendera kvällen och natten där eftersom att vi åker på lördagmorgon..


Nu blev det ett långt inlägg, har ingen aning om vad jag skrivit typ, men får väl uppdatera mer efter helgen, kanske.
Ja, nej, nu orkar jag inte mer.

Ha det fint gott folk..

(Har för övrigt blivit riktigt dålig med bilder, men lovar att det kommer upp några efter helgen.)


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela