En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Är den över nu?

Publicerad 2009-08-29 14:52:43 i Allmänt

Oj vad veckorna går fort, sommaren snart över eller är den redan över kanske.
Helgerna springer förbi så fort att man inte hinner njuta av dom.
Hela september kommer springa förbi känner jag, är så mkt att göra i september... Möte hit, möte dit med jobbet, (som dessutom är på kvälltid) födelsedagar, m.m.



Idag har jag iallfall varit ute och tänt ett ljus för M. Kunde varken åka dit på årsdagen eller födelsedagen så blev nu istället.











Ne nu ska jag ta och göra mig iordning för kvällens kräftskiva.
Skriver mer en annan dag..
Har ju en personalfest att rapportera om.. :)















<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela