En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Jobb..

Publicerad 2009-08-15 14:41:41 i Allmänt

Jaha, äntligen så har jag fått till de uppdateringar som skulle göras.
Annars så har det ju rullat på..
Man är tillbaka på jobbet och nu börjar vardagen igen. Jag är nu på en ny avdelning. På småbarn.Lite nytt, men kommer nog gå bra det med. Har varit väldigt lite barn den här veckan. Iallfall hos oss på gula.
Har haft som mest 4 barn plus en inskolning. 
Skulle ha haft 2 inskolningar till men de blev sjuka. Så typiskt!
Så vi hoppas på att de är friska till nästa vecka så de får komma in snart, är ju trotts allt 10 nya barn som ska skolas in så kan vara skönt att få lite spridning på det. 

Jaha idag så blir en del städ för min del kan jag tänka mig. Vilket är behövligt.. 
Håller på att tömma poolen där ute också, så jag har att göra vill jag lova.


Nehe, lika bra att fortsätta nu, eller... Nu ringde Jenny och sa att dom skulle komma över på en fika. Jaja en ursäkt så jag inte behöver börja just nu.


Vi hörs gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela