En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Natt natti!

Publicerad 2009-08-15 22:28:59 i Allmänt

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag lägger mig i sängen för en god bok och höra regnet smattra mot fönstret. Ojoj vad det regnar. Snart är hösten här. Sommaren ett minne blott, likaså med brännan man lyckades dra på sig. Men känns ju som man redan har tappat all färg förutom på benen.
Där har jag nog mest färg nu..Men men..



Tittade på gamla kort förut och bläddrade igenom riktigt gamla kort och bla på Mårten.
Den 27 Juli var det 1 år sedan som Mårten lämnade oss, fortfarande helt obegripligt.
Du är saknad!




Nu ska jag som sagt krypa ner med en bok. Fryser och är en aning trött.
Blev sent inatt. En lite kräftskiva igår, fööör gott!
Bilder från det kommer kanske imorn.

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2009-08-16 20:00:34

Vilka gulliga små strumpor ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela