En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Julmarknad,julgodis m.m

Publicerad 2009-12-01 19:54:12 i Allmänt

Helgen har varit mycket bra. Ida sov över här och under söndagen gick vi på julmarknad i wadköping. Var mysigt.
Köpte mig ett halsband och armband. Ska se om jag kan få en bra bild på dom någon gång.


Efter besöket där åkte jag hem till Lisa tillsammans med Emma och Madde för att baka lite julgodis. Myspys!







Igår startade min mördarvecka. Heja heja men nu är ju snart det värsta gjort.
Igår blev det en lång dag men sjuk personal plus en inskolning på det, kanske inte det bästa läget men gjorde ändå det bästa av det och avslutade sen dagen med planering fram till 18. Gäsp!
Dagen idag var inte sämre den, började dagen 6.15 på jobbet. Dom mornarna är inte roliga. Jobb sen fram till klockan ett för att sedan bege sig till Universitetet för föreläsning och info om förskolelyftet. Ska ju läsa förskolelyftet med början i Januari sen tills med 2 till från jobbet. Dagen avslutades där kl 17.15. Fullproppad med en massa info och hemkommen med sjuuuukt mkt böcker. Ojojoj, vad har jag gett mig in på. ?

Imorgon är ju igentligen min kära sovmorgon till 9.30 men icke sa nicke. Har ett utvecklingssamtal kl 8.30. Japp, där rök den. Har suttit och förberett det nu litegrann. Kommer nog gå fin fint!
Jobbar sen till 17.30. Puh..... Inga tidiga dagar här inte.

Torsdagen var tanken att gå ut och äta med jobbet men fanns inte plats där vi ville ha. Ska ringa och kolla runt lite imorn så får vi se. Så även där blir det en sen kväll...Men det är ju bara trevligt.


Fredagen kommer vara min andas ut dag. Slutar tidigt. Heligt!!!!

Sen lördag upp tidigt för att hinna till bussen som ska ta mig och 4 andra från jobbet till sthlm och besöka julmarknaden på skansen. Myspys. Även där går hela dagen, men även detta är ju bara mysigt.
Sen är det söndag åch 2:a advent och ytterligare en vecka har rusat förbi mig.

Mycket roligt i veckan samtidigt som det blir sena kvällar hela tiden och ingen tid till lugn och ro. Är ju självklart att allt ska komma samtidigt och gärna samma vecka också.


Trevlig kväll på er..

Tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela