En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lucia.

Publicerad 2009-12-13 18:44:56 i Allmänt

Söndag och lucia idag. 11 nätter kvar till jul. Shit vad fort det har gått, var ju nyss sommar.
Dagen idag har gått i städandets tecken, vilket var oerhört nödvändigt om man säger så. Dammat och grejat, bara dammsugning som ska göras sen. Men det tar jag imorn eller så.
Har ställt fram lite tomtar också, och just nu kollar jag på luciauppträdande på tv. Ganska stämningsfullt faktiskt, så känns en gnutta juligt.

Har ju såklart också druckit lite glögg också med pepparkakor och mögelost.



Gårdagen spenderades hemma hos Jenny och Magnus. Kom dit vid fem, fick en fördrink och lite plock. Sen blev det klyftpotatis, rotfrukter och kycklingfilé, mycket gott.
Till efterrätt bjöds det på pannacotta. I love it. En superkväll och var inte hemma förens halv tre.
Kollade också på "flickan som lekte med elden"- tidigare under dagen hade jag kollat på "män som hatar kvinnor". Vilka filmer. Gillar dom skarpt.
Nu måste jag ju också se "luftslottet som sprängdes".


Imorgon är det måndag och sista hela veckan man jobbar innan en efterlängtade ledighet.
Morgondagen bjuder på full barngrupp+inskolning och APT på eftermiddagen. Alltså jobb till 18.

Slänger in en bild här också på de gosiga tofflorna vi fick som julpresent av föräldrar och barn. Passar mig perfekt som är så frusen av mig. Kommer vara perfekt under mysiga juldagar i soffan.

Röda och juliga såklart.








Emma, jag tar gärna emot erbjudandet om i3-spa. Låter mycket skönt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela