En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Puuuh..

Publicerad 2009-12-04 19:38:08 i Allmänt

Nu kan jag äntligen andas ut...
Vilken vecka.

Kom ju tidigare till jobbet (sumpade min sovmorgon) för att ha ett utv.samtal som föräldern glömde bort. YES!
Inget samtal och jag en timma tidig till jobbet. Satte mig och drack kaffe och prata skit med de andra.


Igår blev det ytterligare en stressig dag. Mycket att göra på jobbet med mycket barn och detta julpyssel, det är kul men tar en evig tid med dessa små kottar. 
Jag och Marie bestämde oss för att åka och handla saker till avdelningen efter jobbet. Kunde åka vid halv fya och tyckte då att vi hade massa tid på oss. 
Jorå, in på Marieberg och mattelefanten. Handla jättefina mattor. En stor bilmatta och en matta till som vi lade inne i dockvrån. In på IKEA, handlade glass... Mums, och sen in och handla en massa behövligheter.. Ännu mer mattor, förvaringsgrejer, m.m. 
In på jysk- hittade inte det vi skulle ha, in på lågprismagasinet- hittade inte de vi skulle ha där heller. Fan!
Nu snabba puckat tillbaka till jobbet för att slänga in alla grejer, jag cyklar hem... Hemma 17.45. In i duschen på racerfart, fixar mig snabbt och iväg och hämtar Eva 18.10. Ojoj, det kallar jag snabba puckar. 

Ute och åt med jobbet. Blev wongs. Mycket gott och trevligt.
Hemma i skaplig tid och somnade ganska bums, säg vilken dag jag inte har gjort det!?
Upp idag för att komma till jobbet och får då veta att en är hemma för vab.. Bajs! Jag som slutade tidigt.
Men det löste sig, vi fick mindre barn än väntat och en annan kunde komma in och hjälpa Eva eftersom både jag och Marie skulle gå hem.

Jag njöt när jag cyklade hem vill jag bara tala om......

Ikväll, blir det god mat, vin, idol och sen sova. Upp tidigt imorgon för att bege oss till Stockholm. Jag, Marie, Carina, Eva och Anna-Karin. Ska bli skitkul!
Julmarknad på skansen, aldrig varit där. Mysigt!

Vinet packat, för lite roligt ska vi ju ha på bussen. :) Hoppas ni får en lika trevlig lördag som nog jag kommer ha.

Fan vad tråkig jag är som inte lagt in en enda bild på all denna text, men men så blir det idag.



Postkodmiljonären nu, sista frågan. Han kan vinna 1 Miljon... Fatta en mille.. Nu ska vi se..............
Vilken jävla gubbe.. Han tog det.. Åh, blev så glad att jag nästan fällde en tår..


Tjing tjong på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela