En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

22år.

Publicerad 2009-02-01 15:18:05 i Allmänt

Har jag nu blivit.
Födelsedagen började tidigt... Öppnade på jobbet så infann mig där redan vid tjugo över sex.
Firades av arbetskamraterna-chokladtårta och glass.. Och en blomma. Tack så mycket!


När jag sen sitter och tittar på film med barnen efter maten så kommer Linda in med en bukett rosor..
Jag blev skapligt chokad men mycket glad. Det är sånt som
gör det lilla extra och jag uppskattar sånt i vardagen.
Tack älskade syster!




Eftermiddagen fortsattes med en sväng på hindersmässan eftersom jag slutade tidigt.
Blev inte så långvarigt, men tog oss igenom det mesta.
Inhandlade en massa strumpor. Hela 14 par, men dom kostade ju faktiskt bara hunda kr. Sen blev det lite böcker också.






Efter den rundan blev det hem för en dusch och fix innan Linda, mormor och morfar kom.
Därefter kom Jenny,Magnus,Julia och Ida. Även Monica kom en stund för att lämna present.
Under kvällen bjöds det på tacopaj,bröd och grönsaker. Vin eller öl. Glass med hjortronsylt och kaffe.

Min nya outfit.


Mormor,Morfar,Linda
 

Trötta tjejer i mormors säng
 

Presenterna


Fina teckningen av Julia



Presenterna bestod av:
Brödlåda (Linda var rolig som gav mig bröd först)
Eldfast form
Salladsskål
Olivsked
Saltskål
Pepparskål
Telåda
6 st vinglas
Presentkort på Finrummet
Massa fina blommor



Jaha, ja det var den dagen. Helgen förövrigt har varit lugn. Fixat med en massa småsaker.
Imorgon är det Måndag igen. Heja heja.



Puss!

Kommentarer

Postat av: Linn med dåligt minne

Publicerad 2009-02-04 22:06:25

Grattis i efterskott!!!! Jag har vetat hela tiden att du fyllde men ändå inte fått iväg ett sms, inte ens nu när jag skriver detta och tänker på det men Grattis! Hoppas att du hade en toppen dag!

Lite rolig "blomma" du fick av jobbet, eller det är ju faktiskt Beans!! hahaha, för en vecka sedan köpte jag en själv, är placerad i min hall!! Lite rolig, annorlunda! Ha det så bra,ses kanske på någon innebandy!

Postat av: Jag igen med ännu sämre minne

Publicerad 2009-02-04 22:09:26

Kommentaren blev snarare ett mail men whatever, tänkte bara göra lite reklam här om du inte redan visste att det är DM i helgen!! Vi spelar sön. kl.1630 mot Kumla och sen är det herrderby, ÖSK tänkte spöa Lillån. Matcherna spelas i Mellringe. Har du inget för dig,kika förbi!! Vi/jag bjuder på underhållning,i vilken form vet jag ej. Stora Kramar från mig till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela