En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fot,hand,nattkräm...

Publicerad 2009-02-27 19:08:37 i Allmänt

Funderade på en sak när jag kom ut från duschen..
Hur vet "krämen" att det är handen, foten eller någon annan kroppsdel den är på?
Vad är det för speciellt i krämerna som är speciferade på ex bara händer etc. ?
Och hur i allsin dar vet nattkrämen att det är natt??

Ja det kan man undra.


Idag är det fredag vilket betyder ledighet i 2 dagar.
Slutade tidigt idag så har hunnit med en del sen jag kom hem.. Började med att gå ut med Cålle, sen färga håret, kolla igenom alla miljoner bloggar jag läser, städa lite, fixa med alla veckans kläder jag bara slängt i stolen..
Så nu är allt fixat och jag sitter med ett glas vin. Det är helg det!


Imorgon tänkte jag och Linda besöka Stadium Outlet för att se om vi kan fynda något och sen kommer Julia och Ida för att övernatta här, mys med mina tjejer.


Trevlig helg!♥

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-02-27 20:54:12

Nattkräm är mer djupåterfuktande och verkar när man slappnar av, dvs när man sover därav nattkräm. Fotkräm har ofta en fräshare doft som man för att motverka fotsvett som man inte vill ha på kroppen. Handkräm är förmodligen bara att den ska vara fetar och inte kladda. Nu är de öven bra för nagelbanden.

Postat av: lisa

Publicerad 2009-03-01 11:08:19

haha expert madde o mongo emma.. vad sägs som mys på fredag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela