En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fredag den 13:e

Publicerad 2009-02-13 19:42:45 i Allmänt

Jaha, då var det väl dags för ett inlägg nu då, var länge sen jag skrev nåt ordenligt..
Veckan har varit ganska lugn på jobbet, många sjuka och en del lediga, men ändå har jag varit lite seg om dagarna när jag kommit hem så därför har det inte blivit några speciella inlägg här..

I tisdags efter jobbet begav jag och AnnaKarin oss hem till Carina för att kolla till hur hon mådde efter operationen.. Hade med oss semlor.. Mums, dom första för iår, och goda var dom..
Efter besöket där så var det dags att åka och spela badminton med syrran och efter det sola. Ah, det var skönt.
                   



I onsdags var det språkträff med jobbet, var ganska kul faktiskt. Vi träffade några från varje förskola i lundby (4 st) och gav varandra nya ideer på sånger, ramsor mm som tyder på språkutv. Fick många nya bra ideér som jag ska köra på jobbet på samlingarna nu.. :)


Sen har det ju varit helt underbart väder ute i veckan. Jag bara älskar snööö. Än så länge iallafall och speciellt när det är så här mycket och att det ligger kvar och inte blir en massa slask. Några minusgrader och att solen skiner, I like it!


Några bilder jag tog när vi var i skogen med jobbet i tisdags.







Idag är det ju som sagt fredagen den 13, men den har inte medfört sig något konstigt.. Som tur är, än iallafall.
Så imorgon är det ju den 14:e, Alla hjärtans dag. Har ju dessvärre ingen att fira denna dag med så det blir att äta på indigo istället.. Men jag är inte ledsen för det.. Tvärtom.. Ska bli så sjuuuukt gott. Var jätte länge sen jag var där.



Let´s dance snart....


Puss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela