En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Salsa...

Publicerad 2009-02-26 18:52:31 i Allmänt


Ja igår var jag på salsa.. Yeah right.. Det var riktigt kul även fast tanke var innan att "vad fan har jag gett mig in på" Men som sagt, det var riktigt kul med mycket skratt.
Så nästa vecka kör vi så det ryker.
Let´s dance nästa.. Fast jag kommer vinna för jag faktiskt ÄR bra inte för att jag bloggar... Eller vad säger du Lisa..?

Idag blev det badmintonspelande tillsammans med syster..
Haha alltid lika kul på vägen hem.. Vi har sjukt kul!

Snart blir det mat, potatisgratäng, fina grejer.


Upp tidigt imorgon.. Öppning 6.30,men å andra sidan slutar jag redan halv 2.


Hej på er alla!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-02-27 08:30:21

ja om två år isåfall nästa år blire jag! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela