En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Söndagsfika!

Publicerad 2009-02-15 23:32:39 i Allmänt


 


Alla hjärtans dag var det ju igår. Var först och handlade lite presenter till Julia, Ida och Jenny och Magnus för att sedan åka hem för fix innan indigo. Gaaah vad gott det var. Var så himla länge sen jag var där så igår var det extra gott.
Allt var super, kanontrevligt!





Idag blev det söndagsfika hemma hos Linda tillsammans med mamma, Jennu, Magnus, Julia och Ida. Det bjöds på goda semlor och kaffe. Barnen fick glass. Fick även fina presenter av Julia och Jenny.. Rosen var av mamma.
   



Hade tänkt mig att kolla på reprisen av melodifestivalen men det sket sig i böjen eftersom den började tidigare än förra veckan, vilket jag inte visste.. Ja men hann se slutet iallafall.

Har frusit som ett as hela dan idag så när jag kom hem från Linda blev det en massa tända ljus och varma sockor.


 Har kolla in Beck-Gamen nu. Dom är föör bra.

God natt alla!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela