En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

What uP, Lissna!

Publicerad 2009-02-22 18:27:47 i Allmänt



Björn Gustavsson! Haha!



Jaha och så var helgen slut. Var ju nyss fredag.
Sportlovet är över så imorgon blir allt som vanligt på jobbet igen med ett X antal mer barn än denna vecka.
Härligt med snö har det varit också, precis så som det ska vara på sportlov.
Tänk att all denna snö som jag längtat efter kom, men hade ju faktiskt varit mycket bättre om den hade kommit redan i December och sen legat kvar. Det var ju det här jag ville ha.. Men bättre sent än aldrig.







Igår blev det shopping på Marieberg och Ikea med mamma och Linda. Lyckades ju som vanligt hitta lite grejer.
En klänning
Ett linne
Strumpbyxor
Trosor
En tröja


Kom även hem med grejer från Ikea. Där blev det 2 nya dunkuddar och en massa ljus.


Kvällen spenderades framför Melodifestivalen med ett glas vin.



Den kommande veckan kommer bestå av sena dagar/kvällar på jobbet.. Mån till 18, tis och ons till 17. Tisdagen är annars min tidiga dag men har bytt den med en annan som skulle på 50 årsfest. Snäll som man är.
På tisdag börjar ju Bokrean också. Kuuul..
Onsdag så ska jag dansa.. Ja ni läste rätt........
Anmälde mig till det vid något svagt ögonblick på jobbet tillsammans med 4 andra. Haha kan bli kul, riktigt kul.
Torsdag blir det badminton och solning..
Ja, kommer nog få denna vecka att gå ganska fort också. Inga problem.




Beck sen ikväll... Gillar verkligen Persbrandt. Fööör skön. Och snygg är han ju också.





"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya".

Kommentarer

Postat av: Madd1sh

Publicerad 2009-02-23 00:09:26

Njae.. Jag har åkt pulka en gång, med Julia (samma dag som jag åkte in till sjukhuset första gången). Och det var i en liten backe, aldeles i närheten av där vi bor. Så jag vet inte om det ska räknas, hehe. Annars har jag mest legat på sjukhus och nu när jag är hemma är det inte mycket som jag får göra. Så det blir till att ta igen nästa år ;)



Jag har planerat att åka till en riktig backe (utan barn) och hyra utrustning Minst en gång nästa år. Och pulka ska bli var och varannan dag om det är fin snö :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-26 11:22:15

Persbrandt is hoooooooot!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela